نخ گلخانه

نخ گلخانه آنتی یو وی دار

نخ گلخانه آنتی یو وی دار | در نگهداری بسیاری از گیاهان رونده و بوته های ظریف، نخ ها کاربرد بسیار مهمی برای کنترل و حفظ ظاهر آن ها دارند.
این گیاهان به دلیل اینکه معمولا در معرض نور شدید خورشید و رطوبت هستند، نیاز به نخی دارند که بتواند در این شرایط کیفیت خود را حفظ کند و همچنین جنس نخ باید به صورتی باشد که به گیاهان آسیبی وارد نکند.

نخ مخصوص گلخانه یو وی دار. که تحت‌ عنوان نخ بوته. نیز شناخته می‌ شود. نوعی نخ پلیمری و مناسب. برای بند کردن بوته. می باشد. نخ های بوته که بخشی از نخ های تابیده را شامل می شود منحصراً از مواد پلی پروپیلن تولید می شود. و مواد افزودنی مانند انتی یو وی و رنگ به آن اضافه میشود که باعث میشود در مقابل نور خورشید مقاوم تر باشد. ویژگی هایی که مواد پلی پروپیلن برای این نوع محصول دارد برای نگهداری بوته به کار می رود. نخ گلخانه. از الیاف بسیار نرم. و مناسب. تولید. می شود که. با بدنه نرم گیاهان هماهنگی داشته و به بدنه گیاه آسیبی نمی رساند.

بازرگانی تیکا

این نخ ها. با بالا کشیدن. و نگهداری بوته‌ ها از افتادگی آن‌ ها جلوگیری می‌ کنند. این نخ‌ ها با استفاده از. بهترین و مرغوب‌ ترین نوع مواد. و سایر افزودنی‌ های لازم. تولید شده است. این نخ ها دارای مواد ضد یو وی هستند به این معنی که در مقابل سرما، گرما و پوسیدگی مقاوم اند که موجب صرفه جویی بالایی در هزینه های جانبی خواهد شد. و به راحتی می توان. به وسیله آن بوته. انواع گیاهان را نگه داشت. و مانع از. افتادن و شکسته شدن. ساقه شد.

نخ گلخانه آنتی یو وی دار | نخ گلخانه

کاربرد نخ گلخانه ای یو وی دار

از کاربرد های مختلف نخ های گلخانه آنتی یو وی دار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بستن بوته ی خیار. و گوجه فرنگی و فلفل
  • بستن گیاهان رونده. مانند پتوس ها و …
  • بستن شاخه های. درخت مو
    و …

این نخ ابزاری بسیار کاربردی برای افرادی است که مشغول به باغبانی و گلخانه داری هستند.

نخ گلخانه آنتی یو وی دار

ویژگی های نخ گلخانه یو وی دار:

حاوی مواد آنتی یو وی و دارای طول عمر و مقاومت بالایی میباشد.
حالتی از بافندگی را دارا میباشند. که از. صدمه رساندن. و بریدن گیاه. جلوگیری میکند.
دارای ضخامت مناسبی است با توجه به نوع محصول مورد کشت می توانید از نخ هایی با ضخامت های مختلف استفاده کنید.
موجب افزایش بهره وری محصولات گلخانه ای می شود طوری که شما می توانید محصولات بیشتری را کشت کنید.
باعث افزایش کیفیت محصولات کشاورزی میشود.
در ساخت این محصول. از بهترین مواد آنتی یو وی. و مواد اولیه مقاوم. استفاده شده است
در برابر کشش و پارگی بسیار مقاوم است.
موجبات بهبود عملکرد گلخانه را فراهم می آورد.

نخ گلخانه آنتی یو وی دار | ویژگی نخ گلخانه

هیچ گونه آسیبی به بوته نمی رساند.
مطلقاً کش نمی آید.
در برابر تابش نور مستقیم خورشید مقاوم است و نمی پوسد.
وزن آن کمتر از نصف وزن نخ سیزال است.

۱۴

نخ گلخانه انتی یووی
نخ گلخانه انتی یووی

نحوه بستن. نخ گلخانه یو وی دار:

نحوه بستن نخ گلخانه از. اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و هر گونه بی احتیاطی ضرر های جبران ناپذیری در بر دارد. بند کردن آن ها. به وسیله افراد کارآمد. و خبره انجام می شود، چون گیاهان دارای ظرافت خاصی می باشند و بسیار ترد و شکننده هستند. نخ بوته یو وی دار با استفاده از قلاب مخصوص بوته جهت نگهداری بوته ها و محصولات کشاورزی در گلخانه‌ها استفاده می شود. با استفاده از این نخ، بوته را به نخ وصل کنید، سپس نخ را در قسمت بالای گلخانه به محافظ وصل کنید تا به این ترتیب بوته گیاه رشد کند و بالا برود.

مزیت استفاده از نخ گلخانه یو وی دار:

استفاده از این نخ‌ها باعث می‌شود با رشد گیاه بوته به پایین خم نشود و حالت غیر عادی به خود نگیرد. این کار باعث میشود. که با افزایش اندازه گیاه. بوته ها درهم. پیچ نخورند. و هر کدام در مسیر مناسب و استاندارد رشد نمایند. با این روش شما می توانید بیشترین تعداد بوته ها را پرورش دهید و از حداکثر فضای گلخانه برای رشد گیاهان استفاده کنید. همچنین به دور نگه داشتن میوه ها از زمین کمک می کند که باعث کاهش آسیب ناشی از حشرات موجود در زمین شود. باید توجه داشت که استفاده از گیره و نخ بوته در زمان مناسب باید صورت بگیرد (در زمانی که بوته هنوز خیلی سنگین نشده و به پایین خم نشده). از دیگر مزیت های استفاده از این نخ ها فراهم کردن نور کافی برای گیاه می باشد.

نخ گلخانه آنتی یو وی دار

شما می توانید از این نخ. برای نگهداری بوته هایی نظیر فلفل. خیار و گوجه فرنگی استفاده کنید. که با رشد بوته، ساقه نازک. و شکننده این گیاهان توانایی. تحمل وزن بوته را ندارد. و روی زمین پهن می شود. شما می توانید با پیچاندن بوته. به دور این نخ آن را جهت دهی کنید. این کار باعث می شود علاوه بر. در امان ماندن بوته از حشرات. روی زمین. بوته ها. در هم تنیده. نشود. و برداشت محصول از آنها آسان تر می شود. مقاومت بسیار بالای این نخ و عدم پارگی آن در حین کار، کیفیت و ماندگاری آن، برای گلخانه داران بسیار با صرفه می‌باشد که از دیگر مزایای استفاده از نخ گلخانه یو وی دار می باشد.

توجه داشته باشید این نخ ها با توجه به نوع محصول دارای ضخامت های مختلفی می باشد پس با توجه به نوع محصول خود از این نخ ها استفاده کنید.

نخ گلخانه آنتی یو وی دار | مزیت استفاده از نخ گلخانه

همکاران ما در تیکا. آماده. سرویس دهی. به شما عزیزان می باشند. و سعی دارند علاوه بر ارائه کالای با کیفیت به همراه قیمت مناسب، لذت دریافت یک سرویس مناسب و خرید خوب را در ذهن شما ماندگار کنند.

ارتباط با ما:

شماره تماس:

09373219035

آدرس:

مازندران، بابل

ایمیل:

sales@tika-trading.com

ساعت کاری:

شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17

 

پنج شنبه ۹ ال