کاربرد نخ گلخانه آنتی یووی دار

نخ مخصوص گلخانه نوعی نخ پلیمری و مناسب برای بستن بوته می باشد. به گونه ایی که علاوه بر مقاومت و طول عمر بالا هیچ گونه آسیبی به گیاه نرساند. کاربرد نخ گلخانه بالا کشیدن و نگهداری بوته ها بوده به طوری که بوته ها به دور نخ بوته پیچیده می شود و مانع افتادگی گیاه می گردد.

 

 

کاربرد نخ گلخانه آنتی یووی دار

 

 

مشخصات نخ مخصوص گلخانه


نخ مخصوص گلخانه‌ای که شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت بازرگانی تیکا آن را تهیه کنید، با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه و بهترین گرید‌های پلی پروپیلن و سایر افزودنی‌های مجاز و لازم و با به کارگیری بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های به روز دنیا تهیه می‌شود. این نخ‌ها در ترکیبات خود مواد ضد اشعه ی یو وی دارند و در مقابل اشعه ماوراء بنفش و نور شدید آفتاب دچار هیچگونه آسیبی نخواهند شد. این نخ‌ها با بسته‌بندی ‌های زیبا و شکیل به بازار عرضه می‌شود و به دست مشتریان می‌رسد. این نخ های گلخانه با استفاده از دستگاه‌های استاندارد و پیشرفته نخ تولیدمی شوند که قطر و اندازه ی آن‌ها در تمام طول نخ یکسان می باشد و مشخصات و اندازه‌های آن در طول نخ‌ها تغییری نمی‌کند.

 

نخ آنتی یو وی

 

نحوه‌ی استفاده از این نخ محصول بسیار آسان است. با استفاده از این نخ بوته را به نخ وصل کنید سپس نخ را در قسمت بالای گلخانه به محافظ وصل کنید تا به این ترتیب بوته گیاه رشد کند و بالا برود. با این روش شما می توانید بیشترین تعداد بوته را پرورش دهید و از حداکثر گلخانه برای رشد گیاهان مختلف استفاده کنید. نخ‌های مخصوص گلخانه دارای استحکام بسیار بالایی هستند که باعث می شود دربرابر هرگونه فشار، کشش و آسیب مقاوم باشند و تحت تأثیر تغییرات محیطی قرار نگیرند.

 

 

بازرگانی تیکا

 

 

این محصول وزن‌های بسیار بالا را به آسانی تحمل می‌کند و زود دچار پارگی نخواهد شد. این نخ‌ها به‌علت برخوردار بودن از مواد اولیه درجه یک و با کیفیت و مرغوب، بسیار نرم و انعطاف‌پذیر هستند و هم چنین اصلا پوسیده نمی‌شوند،و به دست نیز آسیبی نمی ‌رسانند. هم چنین اگر توسط برخی حشرات یا حیوانات جویده شوند.مشکلی برای آن ها پیش نخواهد آمد. یکی دیگر از ویژگی های مثبت این نخ ها عدم اشتعال پذیری آنان است که در برابر آتش مقاوم هستند. از دیگر ویژگی‌های نخ گلخانه یو وی می‌توان به دوام سایشی بالای آن‌ها اشاره کرد. به همین علت علاوه بر گلخانه، از این نخ‌ها در بسته‌بندی های محصولات نیز استفاده می ‌شود.

 

 

ویژگی‌های نخ مخصوص گلخانه


در نخ مخصوص گلخانه هیچ نوع پرزی وجود ندارد.

رنگ و ظاهر مناسبی دارد که از علف ها و بوته ها قابل تشخیص دادن باشد.

نخ مخصوص گلخانه، مقاوم در برابر مواد و محیط‌های شیمیایی است مثل محیط‌های اسیدی و محیط های قلیایی.

استحکام و مقامت بسیار بالایی دارد.

دارای نرمی و انعطاف بسیار مناسبی است.

در برابر کشیده شدن و عوامل مختلف محیطی مقاوم است.

جنس نخ ها طوری است که در طول آن ها پارگی یا زدگی وجود ندارد.

استفاده از نخ مخصوص گلخانه هیچ آسیبی به گیاه و بوته یا به دست انسان نمی رساند.

این قابلیت را دارد که وزن های بالا را تحمل کند.

دارای قطر و اندازه ی یکسان از ابتدا تا انتهای خود می باشد.

نخ مخصوص گلخانه اشتعال ناپذیر می باشد.

موجب افزایش بهره وری محصولات گلخانه ای می شود طوری که شما می توانید محصولات بیشتری را کشت کنید.

باعث افزایش کیفیت محصولات کشاورزی می‌شود.

 

 

کاربرد نخ گلخانه آنتی یووی دار

 

 

از نخ گلخانه نه تنها برای بوته های صیفی جات، بلکه برای گیاهان آپارتمانی ای که رشد قدی دارند نیز استفاده کرد تا ظاهر زیباتر و رشد بهتری داشته باشند. هم چنین گیاهانی که به دلیل اینکه معمولا در معرض نور شدید خورشید و رطوبت هستند، نیاز به نخی دارند که بتواند در این شرایط کیفیت خود را حفظ کند و همچنین جنس نخ باید به صورتی باشد که به گیاهان آسیبی وارد نکند. این نخ ها دارای مواد ضد یووی هستند. (یووی ۲%) به این معنی که در مقابل سرما، گرما و پوسیدگی مقاوم اند. و به راحتی می توان به وسیله ی آن بوته انواع گیاهان را نگه داشت و مانع از افتادن و شکسته شدن ساقه شد.

 

 

نخ آنتی یو وی

 

نخ مخصوص گلخانه یا نخ بوته نوعی نخ پلیمری و مناسب برای بستن بوته میباشد . به گونه ای که علاوه بر مقاومت و طول عمر بالا هیچ گونه آسیبی به گیاه نرساند. کاربرد آن بالا کشیدن و نگهداری بوته ها بوده به طوری که بوته ها به دور نخ پیچیده میشود و مانع افتادگی گیاه می‌گردد.

 

 

بازرگانی تیکا

 

 

نخ مخصوص گلخانه یو وی دار

 

نخ مخصوص گلخانه یو وی دار. که تحت‌ عنوان نخ بوته. نیز شناخته می‌‌شود. نوعی نخ پلیمری و مناسب. برای بند کردن بوته. می باشد. نخ های بوته که بخشی از نخ‌های تابیده را شامل می‌شود منحصراً از مواد پلی پروپیلن تولید می‌‌شود. و مواد افزودنی مانند انتی یو وی و رنگ به آن اضافه می‌شود که باعث می‌شود در مقابل نور خورشید مقاوم تر باشد. ویژگی‌هایی که مواد پلی پروپیلن برای این نوع محصول دارد برای نگهداری بوته به کار می رود. نخ گلخانه. از الیاف بسیار نرم. و مناسب. تولید. می شود که. با بدنه نرم گیاهان هماهنگی داشته و به بدنه گیاه آسیبی نمی رساند.

 

 

کاربرد نخ گلخانه آنتی یووی دار

 

کاربرد

 

کارایی نخ گلخانه بالا کشیدن و نگهداری بوته‌ها بوده. به طوری که بوته ها به دور نخ بوته پیچیده می‌شود. و مانع افتادگی گیاه می‌گردد.

این قبیل نخ ها از مواد آنتی یو وی (Anti UV) ساخته شده و دارای طول عمر و مقاومت بالایی می‌باشد.

آن‌ها یکی از وسایل پر کاربرد در گلخانه برای کشت انواع صیفی جات از قبیل گوجه، خیار، فلفل و سایر گیاهان برای رشد می‌باشد.

با استفاده از این نخ یووی دار ، بوته را به نخ وصل کنید سپس نخ را در قسمت بالای گلخانه به قلاب وصل کرده تا به این ترتیب بوته گیاه رشد کرده و بالا برود.

شما می‌توانید با این روش بیشترین تعداد بوته را پرورش دهید و از حداکثر گلخانه برای رشد گیاهان مختلف استفاده کنید.

 

 

ویژگی‌های نخ گلخانه:

 

حاوی مواد آنتی یو وی (Anti UV) و دارای طول عمر و مقاومت بالایی میباشد.
حالتی از بافندگی را درا میباشند که از آسیب رساندن و بریدن گیاه جلوگیری میکند.
دارای ضخامت مناسبی است با توجه به نوع محصول مورد کشت می توانید از نخ هایی با ضخامت های مختلف استفاده کنید.
موجب افزایش بهره‌وری محصولات گلخانه ای می شود طوری که شما می‌توانید محصولات بیشتری را کشت کنید.
باعث افزایش کیفیت محصولات کشاورزی میشود.
در ساخت این محصول از بهترین مواد آنتی یو وی و مواد اولیه مقاوم استفاده شده است.
در برابر کشش و پارگی بسیار مقاوم است.
موجبات بهبود عملکرد گلخانه را فراهم می‌آورد.