قیمت توری ضد حشره گلخانه

قیمت توری ضد حشره گلخانه | تاثیر منفی آفات و حشرات را بر زراعت و گلخانه داری و کیفیت محصول نهایی نمیتوان نادیده گرفت. یکی از ارزان‌ترین راه‌های جلوگیری از آفت زدن گلخانه‌ها، استفاده از توری ضد حشره گلخانه است. در برخی کشورها، نصب توری ضد حشره در گلخانه اجباری است. این توری در کشور ما نیز روز به روز به طور گسترده‌تری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

 

بازرگانی تیکا

 

 

توری ضد حشره

 

امروزه با گستردگی قوانین زیست محیطی حاکم بر مزارع و گلخانه ها و تاکید بر عدم استفاده از سموم شیمیایی ، استفاده از توری ضد حشره گلخانه یکی از راه‌های فیزیکی مبارزه با آفت‌ها می‌باشد. وجود و استفاده از توری ضد حشره گلخانه در مناطقی که در معرض آفات و حشرات پرنده می‌باشد امری ضروری به نظر می‌رسد.

همچنین امروزه در بسیاری از کشورها استفاده از توری ضد حشره در گلخانه ها به شرط عدم ممانعت از تهویه مناسب گلخانه ، ضروری می‌باشد. در کشور ما نیز استفاده از توری ضد حشره گلخانه یکی از ضروری‌ترین ابزار مورد استفاده در گلخانه‌ها می باشد . توری ضد تریپس یا توری ضد حشره گلخانه عموما از فیبرهای تکی با پوشش پلی اتیلن تولید می‌شود که مانع از ورود حشرات مضری همچون تریپس به فضای داخلی گلخانه می‌گردد. همچنین توری ضد حشره گلخانه مانعی برای خروج حشرات مفید گلخانه که در امر گرده افشانی دخیل هستند می‌باشد.

 

 

قیمت توری ضد حشره گلخانه

 

 

کاربرد توری ضد حشره چیست؟

هوای گرم و مرطوب گلخانه شرایط مناسبی برای رشد آفات و حشرات به وجود می‌آورد. آفات گلخانه متنوع است، از معمول‌ترین آن‌ها می‌توان به تریپس، مگس سفید، شپشک، کنه و… اشاره کرد.

برخی از این حشرات بیماری‌ها را به گیاهان منتقل می‌کنند که بسیار خطرناک تر از حشراتی اند که از گیاهان تغذیه می‌کنند. این حشرات عبارتند از:

حشرات انتقال دهنده بیماری: مگس سفید، تریپس، کرم نقب زن، شپشک و …

تریپس: حشره ای کوچک با بال‌های دراز که با مکیدن آب گیاهان و میوه ها به آنها صدمه زده و منجر به تغییر رنگ برگ‌ها و ریزش آن‌ها می‌شود.

گیاهان میزبان تریپس: پیاز، گندم، کدو،خربزه، لوبیا، بادمجان

ضرر این حشره فقط تغذیه از گیاهان نیست بلکه بیماری‌ها را نیز منتقل می‌کند. از این رو ورود آن به داخل گلخانه با سرعت انتشار بالای آن، خسارات وحشتناکی وارد می‌کند.

در صورت درگیر شدن گلخانه با تریپس معمولاً از سموم استفاده می‌شود که تاثیر نامطلوبی بر کیفیت محصول و محیط زیست دارد.

 

 

مزایا و ویژگی‌های توری‌های ضد‌ حشره

 

جلوگیری از ورود حشرات ریز مضر بخصوص تریپس به داخل گلخانه

کاهش میزان استفاده از حشره کش و آفت کش‌ها

کاهش هزینه‌های مبارزه با آفات به صورت بیولوژیکی

افزایش سلامت محصول

راحتی و آسایش بیشتر

افزایش تولید

افزایش کیفیت محصول

قابلیت عبور نور بالا

وزن سبک

عرض ۱.۵ متر طول رول ۱۰۰ متر

دارای افزودنی های ضد اشعه یووی

رنگ شفاف

 

 

قیمت توری ضد حشره گلخانه

 

 

نصب توری ضد حشره و کمک به حفظ محیط زیست

 

در پرورش انواع گیاهان به هیچ حالت نمی‌توان از حضور پر رنگ انواع آفات در قامت حشرات چشم‌ پوشی کرد. گیاهان زراعی همان اندازه که برای ما خوشایند و مفید هستند، مورد توجه طیف گسترده‌ای از حشرات نیز قرار می‌گیرند. آنگاه است که شاهد تهاجم گسترده‌ای از آن‌ها هستیم.

اولین ایده در مبارزه با حشرات، کشتن آن‌ها است؛ اما کشتن حشرات تنها به شکل وسیع همراه با انواع سموم و حشره‌کش ها امکان پذیر می شود. از این رو همه ساله با هدف نابود کردن آفات گیاهی است که در طبیعت مقدار قابل توجهی از انواع حشره کش ها رها خواهند شد. حشره کش هایی که جدا از کشتن حشرات، خسارات سنگینی بر طبیعت و محیط زیست وارد خواهند کرد.

استفاده از توری ضد حشره در فضاهای گلخانه‌ای نیاز این محیط را به استفاده از حشره کش‌ها به حداقل مقدار ممکن می‌رساند. چرا که با نصب توری حشره گیر دیگر حشره‌ای در فضای داخل گلخانه نمانده است تا بخواهیم با صرف حشره کش‌ها آن‌ها را نابود کنیم.

به این ترتیب با خرید و فروش توری ضد حشره گلخانه می توانیم بدون نیاز به داشتن حجم بالایی از حشره کش ها، گیاهان گلخانه ای خود را پرورش دهیم. این یک ایده کارآمد برای بقای محیط زیست است. همراه با نصب توری حشره گیر گلخانه هم از تهویه مناسب برخوردار شده ایم و هم تمام فضای گلخانه را از تهاجم انواع حشرات مصون نگه داشته و در عین حال در حفظ و بقای محیط زیست اطراف خود گامی موثر برداشته‌ایم.

 

 

قیمت توری ضد حشره گلخانه

 

قیمت توری ضد حشره به عوامل متعددی بستگی دارد. نکاتی مانند تکنولوژی ساخت، ابعاد مش، میزان استحکام و… در قیمت توری ضد حشره تاثیرگذار است. قیمت توری ضد تریپس بر اساس متر مربعی محاسبه می‌شود. در این بین بهره مندی از امکان مقاومت در برابر تابش اشعه آفتاب نیز سطح کیفی کار را توسعه خواهد داد.

 

 

قیمت توری ضد حشره گلخانه

 

به هر صورت مقوله قیمت توری ضد حشره در مقابل سطح مزایایی که از نصب آن برخوردار هستیم، تقریبا ناچیز است. لذا هر فرد حرفه ای در صنعت گلخانه داری نصب توری ضد حشره را با حساست بالایی دنبال خواهد کرد. با یک حساب سر انگشتی هم متوجه به صرفه بودن توری ضد حشره می شویم. با نصب توری ضد حشره تا مدت‌ها از شر آفات مزاحم در امان می مانیم و از هزینه‌های اضافی استفاده از سم و حشره کش‌ها کاسته می‌شود.

اگر قصد خرید توری ضد حشره برای گلخانه خود دارید، یا هر سوالی در مورد قیمت، نحوه سفارش، تخمین تعداد رول توری ضد حشره گلخانه مورد نیاز خود با توجه به عرض پنجره‌های گلخانه خود دارید می توانید با بازرگانی تیکا در ارتباط باشید.

همکاران ما در تیکا آماده سرویس‌دهی به شما عزیزان می‌باشند. و سعی دارند علاوه بر ارائه کالای با کیفیت به همراه قیمت مناسب، لذت دریافت یک سرویس مناسب و خرید خوب را در ذهن شما ماندگار کنند.